The word is on the street

Idag blev det bara en lektion för min del, orkade absolut inge mer.
For hem och stånkade på lite, hittade även ett paket på min säng
som innehöll en väldigt vackerartad tröja som jag pratar om timmar
och dagar så nu är jag klaaad.

Just nu har jag en kladdkaka i ugnen som väntar på att hårdna,
sen blire njutaah för hela kvällen. Har en liten katt som ligger över
halva vänstra sidan av mitt tangentbort så får sticka in en penna under
henne. Det får henne att spinna like a tiger, så nu vet jag hur man får igång
en kitti.

Ha en mysig kväll allihopa -
Awoman

image53


Kommentarer
Postat av: sandy

(: happy valentine's :D

2008-02-15 @ 11:53:14
URL: http://happysandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0