What's the big idea?

Kort dag på skolan idag, mycket skönt. Hade idrott sista timmen så
packad och klar hade jag fetryggan på mig. Var i gymmet på idrotten,
tävlade om vem som kunde maxpumpa mest. Pokalen hamnade i mina
händer, fast egentligen vart det lite orättvist för Karl Stalin kom och avbröt oss
så dom andra hann inte göra klart. Åkte hem och blev bjuppad på potatis och
köttbullar med bjunsås, smask.

Nu ska jag och farskakan åka på City Grossen och handla massa, en snarrapåse
ska jag se till och få med mig hem också som ska avnjutas med lugn och ro ikväll.
Sen ska även en skön avsvalkande ansiktsmask få ta sin plats i mitt ansikte.
Imorgon är det matteprov som jag gruvar mig för, har inte en bananas om vad provet
är på, wish me good luck. Nu ska vi rulla, idag färdas vi med spark

Aufwidersen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0