Working nine to five

Min frånvaro på datan är nu 7 tim 20 min, och då antar jag att dom inte räknat
med dagens lektion. Försov mig i morse igen, fan vad jag måste skärpa mig.
Och det är verkligen serious talk from a very serious girl.


I övrigt har dagen gått bra, svenska i aulan där sista nissarna av klassen höll sina
tal. Har sedan tillsammans med Mattias klurat på vad som krävs för att jag inte ska få
IG i svenska, krävs någonting i muntlig presentation stuket, vilket vägras. Så på vägen
ut ur aulan ser han två journalister från tv:n och utbrister:
"Hurredu nu vet jag precis vad du ska göra.....
Du ska bli interjuad här och nu!!"
Mitt hjärta börjar bulta i högvarv och jag hånflinar åt den otroligt dumma iden,
"HAAA, Nej du!"
Som tur var skojade han bara med mig, så jag sitter lite safe fortfarande.
Och bara för att verka aningens duktig svarade jag:
"Okej, vad synd för jag hade kunnat gjort det,
men om du ändå skojar så"


Sista lektionen redovisade vi våra bilder, jag hade bara en bild klar så jag drog till
med en snövit lögn att batteriet i kameran tog slut. Laddar upp bilden sen för nu
måste jag fylla på i matförrådet, Laterrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0