You gotta keep it tight

En massa fina nya hemgjorda halsband ska nu få ta sin plats på min halsbandskrok
och så småningom runt min hals. Kul med massa nytt som dessutom inte kostar pengar.
Imorgon hoppas jag på en kort dag, om inte Malte ska dra ut på allting som han nästan alltid
brukar göra, sen är det LoOoV! Ska bli så otroligt skönt, sovmorgon varje dag och kunna gå på
toaletten när man vill utan att behöva fråga om lov!

Jag har en fotoläxa tills imorgon som jag kom på är glömd så det blir till att ut och fota
imorgon innan hantverk. Börjar halv nio så får bli på vägen till Aulan där vi ska hålla tal
för klassen. Eller där mina klasskamrater ska hålla tal, jag behöver nämligen inte göra
eftersom det får mig på hoppa från alnöbron tankar och det ska vi gärna undvika...

...Eller så kör man en CryingLotta, så fort någonting går emot en så går man till skolsyster
och fejkar lite tårar och mumlar saker om att ens hund är hes och fått hosta, det löser det mesta.

Nu ska vi pyssla mer sen hoppa i säng, ha en god natts sömn kompisar!

image132

Kommentarer
Postat av: caroline

snygga brudar!
saknar er :*

2008-02-29 @ 12:48:54
URL: http://heyydu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0