You have your many relationships in this life

Äntligen hemma för dagen. Gick lite tidigare, skyllde på att jag skulle till sjuksyrran.
Försov mig i morse också men kom iallafall till slutet av andra lektionen.
Idag har vi suttit i datasalen och dregglat över hansonbröderna, sen skruvade Ellinor upp
volymen så körde jag ett exotiskt solo av mmmbop, blev ganska uppskattat.
Sen pratatde vi om plättar och vattenmelon, bröst med ett annat ord. I alla olika storlekar
och former. Sen fick jag höra att jag är den lilla Carolina Gynning. På tal om Gynning,
ikväll är det I huvudet på Gynning som är inspikar i schemat.

Nu sitter jag och smaskar på en aptitretare, ska snart ta och fixa mig en sen LUnch.
Efter det en tidigt middag. Vid matbordet ska vi skriva låtar, vi ska nämnligen starta band.
Informerar om upplägget senare, So long
Awoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0