You stick to your fuck-ups

Har äntligen fixat klart alla bilder till Peter, blev nästan upp mot 250 stycken.
Nu ligger dom i brännarn och spinner järnet och jag pUstar äntligen ut.
Mitt virtuella minne på datorn är fullt så photoshop går åt pipsvängen, går
inte att göra nåognting tack vare min 50 000 bilder som saboterar burken.
Tur att jag har ett antal andra som går att använda.

Just ja, bandet. Blir förmodligen pappa bakom trumsettet, Ante
lirar gura, mamma greppar bas eller paprika och jag och Liam tacklar
mikrofonen. Musikstilen blir någonting mot Soulpop hållet.

Nu ska jag mumsa upp mina shmallows sen glida i bilen till Haga, Later
Awoman


Mitt nya fräsiga armband som jag monterat ihop själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0