You want a piece of me

Tog och slumrade till i soffan när jag skulle kolla Gilmore Girls som är det mest tittade programmet just nu och mest lyssnade låten. Verkligen älskar theme låten. Tror jag skippar middag idag och sparar mig till den stora smaskiga semlan mamma tagit hem. Tur nog är det bara semledag en gång om året, mer = alldeles för mycket.

Imorgon har jag bara en lektion som börjar tio över två. Och inte vilken lektion som helst, det är nämligen gympa. Och vi ska heller inte göra vad som helst, vi ska åka skriller och inget annat. Den som känner mig vet hur elegant jag glider omkring på isen, kanske drar en piruett då och då 8-)
Jag tror att mina gamla inlinesskydd som jag hade när jag kanske var åttå bast åker ner i väskan, just too make sure att ingen ambulans måste komma och hämta mig med brutna armar och ben. Äh, ska nog gå bra. Lär bli en upplevelse i sig, och det är ju det som livet består av. Nu lägger jag undan min poetiska sida och kilar iväg till kylskåpet.

Later buddy, Awoman
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0