You're losing your mind again

Nog blev det tårta iallafall, det blev inte bara en tårta utan två.
Sen så fans det ett litet kakfat också, gud vad jag har mumsat gotta.
Snart sätter pappa igång med dinner, idag har jag fått bestämma
så det blir inget mindre än Tacos, yeey!

Igår ägde årets första vurpa rum, den var inte allt för pjåkig heller.
Borde kategoriseras till årets vurpa med rubriken: Årets stiligaste och
mest smärtsamma vurpa.
 Brukar oftast bli en liten bakåtvolt som slutar
på en mjuk rumpa. Men igår var det tvärtom, slog en framåtvolt tog emot
mig med händerna och slog i knäna i isen. Nu är mina knän och handflator
utsmyckade med skrapsår och blå/gul/rödmärken så jag kan inte vara med på
friluftsdagen imorgon, ledsen pimplarkompisar! Det blir till att ligga hemma
och kurera. Tror dessutom jag ska stämma vägverket som inte SANDAR!

Aufwidersen
Awoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0