chick-lit

Nu börjar klockan närma sig kvällen så nu är det snart dags att hoppa i säng. Ikväll ska jag kolla igenom sängen ordentligt innan jag lägger mig för i dag vaknade jag av att jag låg på en jävla tutte. Har faktiskt varit med om skönare. Ante har precis lärt mig något nytt spel som jag tror han hittat på själv, vilken hit! Tröttnade ganska fort för var så lätt att fuska. Det gick ut på att man skulle gå igenom alfabetet tyst för sig tills den andra sa stopp sen skulle man skriva ner så mycket man kunde på den bokstaven, ganska komplicerat va. Nu sitter vi med varsin dator bredvid varandra och har vårat egna lilla minilan, deru!

Nu tar jag datorn under ena armen och Ante under den andra och går ner till mitt och slår på en rulle så kommer jag somna på några få. Sov gott folk, imorgon är en ny dag med nya möjligheter.

Awoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0