ÄNTLIGEN HEMMA EFTER

Äntligen hemma efter en lång dag. Och ändå är klockan bara tre, hur skönt som helst.
Slutade jobbet kring 10 eftersom det inte fanns mycket att göra. Fika mest och snacka
skit. Hann hem och slumra ett tag innan jag skulle ner på stan och möta Morfar.

Gick runt ett tag och köpte ett linne, svarta chinos och ett halsband till mig. Är jätte nöjd
över mina fina saker. Tog sedan en fika på Barista, jätte mysigt fik som jag aldrig varit på
förut. Extra mysigt med morfar eftersom det inte är ofta det händer.

Funderar på om jag ska färga håret ikväll.. Isåfall måste jag ner på Birsta, jobbigt men
det behövs verkligen.

Kommentarer
Postat av: c

låter som en jätte mysig dag! hur tänkte du färga håret? ljusare? för jag tycker du är jätte fin som du är i håret nu! :)

2008-07-15 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0