DAGEN HAR VARIT KANON

Dagen har varit kanon. Jobbet rullade på och slutade ganska tidigt. Var hemma kring
halv 10 tror jag. För en gångs skull gick jag då inte och la mig, käns bra. Kommer vara
så mycket enklare imorgon att vakna.. Börjar sju så får lite sovis också, he!

Lekt med knotten min hela dan. Badat, lagat mat, spelat fotboll, handlat och mycket
mycket mer. Hela familjen hade tänkt åka ut med båten ikväll till något mysigt ställe och
grilla men vädret gick emot våra planer. Får ta det imorgon istället om vädret vill.

Ska lägga mig tidigt ikväll. Vilket heller inte kommer vara så svårt eftersom jag sovit så
lite. Slumrade lite på köksgolvet förut men gjorde ingen skillnad. Ska slå mig ner i soffan
nu med nyduschad gottluktande älskling och kolla Madicken. Sedan hoppar vi i säng.

Kanske uppdaterar någon fler bild innan om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0