FORTFARANDE LIKA PIGG

Fortfarande lika pigg.. Vad gör man för att bli trött? Tycker alltid man hör massa
skråll om hur man gör för att hålla sig vaken.. Det enda som jag vet just nu är att
dricka varm mjölk, men det gör jag inte. Mjölk är det värsta jag vet!

Bara för att Diana ska envisas med att skicka mms till mig så vill inte min mobil
sluta plinga. Den plingar 2 gånger i minuten och det står att det finns för mycket
meddelanden. Men jag har precis raderat alla mina meddelanden endast för
att få se en bild på gammalt flagnat skinn från Fannys höger lår. Och sen kommer
det inte ens fram, lite grann i onödan!

Ska nog påbörja mitt maraton. Ingen är hemma så kan unna mig hela soffan för
mig själv.

Nu plingar det igen.. Jag kommer förmodligen döda min mobil. Fast då förlorar jag
min bästa bakrundsbild på bästa tjejen med bästa fula grimasen..

..Det vill jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0