GODMORGON!

Godmorgon! Uppe i tid för solen skiner, och den ska jag ta vara på. Ska piggna
till lite bara och hoppa i några kläder sen åker jag nog ut till stugan till dom andra.

Igårkväll var ganska lugn. Vi satt hemma och lyssna på musik och smådrack lite,
tills klockan till min häpnad blev halv 6 och det kändes som det var dags att hoppa
i säng. Hade det varit vecka så hade jag varit uppe och påväg till jobbet vid det laget.

Min mobil är föresten i tusen bitar, haha! Fråga mig inte varför men det saknas en
massa delar och displayen är helt sprucken så den är så gott som färdigandvänd.
Det enda som syns när man försöker sätta på den är regnbågens alla färger, och så
brummar den. Pappa, dags att ta fram plånboken och förbränna lite money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0