IGÅRKVÄLL VA SUPERMYSIG

Igårkväll var supermysig. Tog båten bort till Tranviken och plocka upp familjen Andersson
och for bort till Kalven. Tutta igång engångsgrillarna oh började grilla gotta. Härliga kletiga
marshmellos. Gick inte riktigt likabra för Ante..

Ante: Fan vad sämst det här är, händer ju ingenting!!
Jag: Din marshmellos brinner.
Ante: Mmm..
Jag: Hallå.. Din marshmellos brinner!
Ante: Va?
Jag: MEN DIN MARSHMELLOS BRINNER!!
Ante: Fan!! Min marshmellosbrinner!!!

Sen kom svanar och gjorde oss sällskap. Har fotat en massa också som jag laddar upp
fortast möjligt.. Keep looking. For hem och jag och Liam tog oss ett bad innan det var dags
att hoppa till kojs. Låg och gosa och läste sagor tills vi totalslockna.

Idag var det jobbigt på jobbet men gick ganska bra ändå. Kom hem och gick bort till Albin
med Liam och lekte lite innan vi åkte ner till stan och mumsade glass och kollade på en båt
som kommit in till hamnen. Riktigt häftig faktiskt!

Nu sitter jag hemma hos blomman på Söder med henne och Issa. Ikväll smuttas det vin, 
det gillar vi. Imorgon har jag lite sovmorgon tills klockan sju, en timme  längre sömn iallafall.
Veckan har gått så fort också, fredag om två dagar och jag verkligen längtar.. Sova ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0