SKULLE EGENTLIGEN BÖRJA

Skulle egentligen börja klockan 7 i morse men jag vara totalt död så klev ur sängen
då och skyndade mig så jag var där till halv 8. Var riktigt jobbigt, var hur trött som helst.
Kom hem igen vid halv 11 där alla satt och väntade på mig med förhoppningar om
att vi alla skulle göra någonting.

Hallå? Jag jobbar från klockan 6 på morgonen? Är det något konstigt med att jag är
trött? Hann vila mig en stund iallafall och ta en liten moppe sväng med Liam som höll på
tjata ihjäl mig. Många diskussioner om vad vi egentligen skulle göra. Liam ville grilla eller
leka i någon lekpark, Ante ville spela minigolf, Mamma ville åka upp på Norra, Jag ville ha
picknick på baksidan och pappa ville åka båt. Fick försöka komma överens så att all vart
aningens nöjd iallafall. Så vi åkte bort till Äventyrsparken så Liam kunde leka i lekparken
och Jag, Ante och pappa kunde spela minigolf.

Ikväll åker vi ut till stugan, tar båten någonstans och grillar. Alla nöjda? Ja!
Men först ska hela familjen laga kycklingsallad, mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0