SOM VANLIGT BLEV

Som vanligt blev det inte långvarit.
Men det var heller inte solen. Har iallafall varit och
köpt jordgubbar. Aningens bättre än pappas burgare som han tjatat om hela förmiddan.

Glömde föresten berätta en sak förut.. Jag har gjort det igen! 2 gånger på ett år, ofattbart.
Igår körde jag över en femton centimeters mördarsnigel. Vem är det egentligen som är
mördaren nu? En lång, svart och kletig med en millångs bajsrand efter sig. Jag skrek och
grina när det sa SPLASH. Fast Ulrica trösta mig och sa att han fick skylla sig själv. Han hade
faktiskt tagit min parkeringsplats.

Tänk vad vissa gör för en parkeringsplats??

Det är inte tanken att jag mördar för en parkeringsplats som gör mig bekymrad. Det är att
när vi kom ut igen för att åka en sväng. Då var båda halvorna borta.. Vad i? Hur? Men va?
Han måste ha kämpat sig bort med sina sista krafter för att inte riskera att bli överkörd igen
när jag kommer och ska backa ut.

Vi kom iallafall fram till att sniglarna måste vara släkt med maskarna och att dom kan leva
utan sin andra halva. Ja.. Så måste det vara!

Så.. Det jag gjorde var alltså in mord. Det var.. Kloning?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0