DAGEN HAR VARIT GANSKA LUGN

Dagen har varit ganska lugn. Mest bara legat och slappat. Vi var ut i garaget förut och
skulle provköra Liams nya minimoto. Höll på ett bra tag och försökte lista ut hur man
fick igång den, fick även ringa pappa och be om hjälp. Efter ett tag insåg vi iallafall att
den var slut på bensin.. Kanske var anledningen till att den inte gick igång.

Gick in och lagade myslunch, tacos. Hade gjort klart allt och skulle ta fram bröden då
jag ser att det har börjat mögla. Ringde desperat till närmsta vänner men dom var tyvärr
inte inom räckhåll. Surade ett tag innan jag ringde mamma och hon berätta att det fanns
ett till oöppnat paket. Två glada själar kunde äntligen få sig sin efterlängtade mat.

Ante kommer hem från Härnösand om ungefär en timme och jag tror att det blir inget
annat än Donken idag, mm! Jag vill ha färgsprakande glas!

Pappa har gett mig en tillfällig telefon, så nu går det iallafall att nå mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0