SNABB SUMERING AV ÅRETS GATUFEST

Okej.. Gatufesten är faktiskt över för några dagar sen men jag är fortfarande på
återhämtningsvägen, därför jag inte uppdaterat någonting. Tänkte ta en  liten
snabbsumering av förra veckan.. När man säger liten slutar den alltid ganska
lång. Men jag ska försöka trycka ihop allt lite så ni inte lessnar någonstans i mitten.

Onsdag: Slöade hela dagen och bara väntade på att tiden skulle gå. Lina och Söder

kom till mig innan vi mötte Lollsan och Pullet för lite föris, som denna gång tillbringades
i Busbacken. Väl placerad på rumpan så märker vi att vi inte har någon vinöppnade.
Klurar, klurar vandrar runt och frågar i desperat behov. Tills jag kommer med en av
min snilleblixtar. Pullans nya outhärdliga skor med sylvassa klacka får komma till
undsättning och med lite sammarbete så var snart korken GONE!

Vandrade sedan ner till stan och möter upp Fanny ocy Lotta som kom direkt från
Barcelooona. Gjorde inte mycket mer den kvällen, satt mest och snacka skit med härliga
brudar!

Torsdag: Fixa och dona på lite hemma tills det var dags att möta upp tjejor. Satte oss
ute i glödheta solen och föra lite innan det var dags för ingång mot cityy. Kom in ganska
sent, vilken inte gjorde oss någonting. Var inne på Mark Twain och diggade Uggla tills
det blev för mycket av det goda och vi tillbringade resten av kvällen i en massa karuseller.

Fredag: Vakna, illamående, tillbringa halva dan hängandes vid toan, inte härligt, men igång
igen. Satt ute i solen även då eftersom att vädret var på topp (till en början iallafall).
Kom en liten skur där precis innan vi skulle börja vandra inåt så vi fick flytta om och placera
oss i en cykelparkering. Gick in till stan lagom till Mando, som var så kanon!! Underbart bra!
Efter satt vi med en massa trevliga människor och snacka skit på Daltons ett bra tag tills vi
fick nog och mest bara vandrade omkring resten av kvällen. Åkte lite karuseller gjorde vi
också jag och Fanny, det var vi hejare på! Och köpte Langos såklart, mm!

Blev en lång hemsk natt.. Som hade kunnat blivigt värre! Turen var på våran sida. Väl hemma
sov vi iallafall bra.

Lördag: In till stan tidigt, HÅKAN! Som var superduperyper underbart bra! Absolut en fem-
stjärnig spelning. Big love! (Okej.. Nu kommer förmodligen Söder döda mig. Jag får varken säga
eller skriva detta, men jag måste. Ha! Hoppas att inte våran vänskap får ett slut pga detta!)
Direkt när dom sista tonerna klingat klart gick jag in Backstage i Stadshuset och spanade lite
kändisar och vise varse. Det var liten av en upplevelse som förgyllde min Gatufest iallafall.
Efter det gick vi bort till vårat vanliga föraställe men värmen var inte på våran sidan idag så vi
blev inbjudna hos Olivia där lite folk var, mycket trevligt! Vandrade in till stan igen och resten
av kvällen gick vi mest bara runt och strosa. En skön avslutning på årets Gatufest!

Ni får sumering av övriga dagar som gått senare för nu åker jag till stugan en liten stund.
Bilder kommer också så småningom..

P o K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0