ÄVEN FAST JAG SOV

Även fast jag sov till klockan 2 igår så hann jag med ovanligt mycket.
Åkte ut en sväng till stugan, pappa skulle bygga på altanen. Gick runt
och fotatde lite tills det var dags att åka hem. Köpte med oss Subway
till middag som fick avnjutas ute på altanen.

Efter maten for jag och mamsot först på Coop och handlade lite och
sedan direkt iväg till morfar för en frisering. På hemvägen plockade vi
upp Ante som varit på träning och for sedan hem till kvällssolen.
Satt ute och myste och drack Soft Ice Drink och Vattemelondrink i solen
tills det var dags att placera om sig i soffan för fotbollen. Klyftigt nog så
somnade jag och sov sista halvlek, inte så smart. Vaknade och spelade
spel med mammsot tills iallafall hon var trött och gick till sängs.

Satt uppe näst intill hela natten inatt för det var totalt omöjligt att sova
efter min kvällslur. När jag väl somnade sov jag i ungefär 4 timmar tills
klockan ringde klockan 9 och det var uppstigning och bar iväg till Birsta.

Gick runt och strosa lite och shoppade lite. En vanlig röd tröja, en kjol,
en tubklänning, strumpor och örhängen. Kul med lite nytt! Käns som det
var längesen.

Klockan 1 for vi ner till stan en snabbis och sprang runt innan vi skulle till
körskolan klockan 2 på 3 timmarskurs, fuun! Äh, det var faktiskt inte lika
långtråkigt som jag hade förväntat mig.

Snabbt hem, slängda i sig lite mat och iväg på Westhagen för att kolla på
Antes match.

Nu har jag rätt att säga.. Äntligen hemma och krupit i mjukiskläderna!!
Avnjuter en Soft Ice Drink och bara njuter av kvällen. Inatt kommer jag sova bra!
Det är nått som är säkert..

Kommentarer
Postat av: olivia

gör du dom själv?:O=D

2008-07-01 @ 12:42:11
URL: http://fannyolivia.blogg.se/
Postat av: Riten

Jaaa =D

2008-07-01 @ 12:43:37
URL: http://xriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0