EFTERSOM JAG SOVER

Eftersom jag sover framåt halv 3 varje dag så är jag aldrig ett dugg trött
vid den här tiden på natten. Det käns väldigt oödigt!

Har bränt två filmer och gjort egna snygga menyer till. Ni vet där man väljer
om man vill kolla på filmen eller ställa in språk.. Ja, ni vet vad jag menar!
Tror jag sparar filmerna tills imorgonkväll för imorgonbitti ska jag försöka mig
upp i tid och måla klart det jag har kvar så jag kan få mina pengar någon gång.
Det kliar i fingrarna!

Min granne har en gräsklippare som verkar vara näst intill fall färdig. Varje
dag är han ute och klipper gräset och gräsklipparn låter lika risigt varje dag.
Så.. Om man är tvungen att klippa gräset varje dag. Är det inte på tiden att
skaffa sig en ny gräsklippare? Inte bara för sin egen skull.. Även för grannarnas.
Ska det vara så att jag får gå över och erbjuda han en ny gräsklippare?

Om det är de som krävs.. Ja, jag funderar faktiskt på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0