FICK INTE MED MIG

Fick inte med mig mamma på nått Market idag så får tvinga med mig
pappa imorgon. Tills dess får jag nog använda gamla eriksson k500.
Mobilerna som verkar hålla i ur och skur, medans dom nyaste mobilerna
inte tål ett dugg.



Om en halvtimme börjar fotbollen, ska faktiskt kolla. Jag är absolut inget
fotbollsfan, tycker inte ens om att kolla på fotboll men jag ställer upp ikväll
i utbyte mot  att bli servad med popcorn. Leder iallafall till någon nytta för mig.

Imorgon har vi Glassråd, ska bli roligt. Tar förmodligen inte mer än två timmar
och lär sluta direkt efter det. Då ska jag till Jennifer som jag inte umgåtts med
på evig-het-er och slinga hennes hår. Äntligen ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0