FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ

För första gången på.. Ja, jag vet inte hur länge var jag på Tisdagens
första lektion. Var hos Eva så jag ville inte missa att få hjälp. Har gjort
två prov nu. Hoppas bara på godkänt så jag kan lägga det åt sidan sen.

På historian kollade vi klart sista kvarten av filmen vi sett nu tre lektioner
i rad, sedan slutade vi! Så skönt. På fotolektionen fick man göra lite som
man ville beroende på hur man låg till med arbetet. Kände att det inte
fanns mycket att göra på skolan så vandrade ner på stan med Fanky och
Lina och mumsa glass i solen.

Nu är jag äntligen hemma och ska krypa ner och sussa ett tag. Denna
värme tar död på mig.. Imorgon börjar jag klockan två och på Tors/Fred
är vi LEEDIGA!

UNDERBARA VÄRLD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0