HEMKOMEN FRÅN KALAS

Hemkomen från kalas hos familjen Berg. Frida fyller 20 år idag, hurra hurra!
Mumsa tårta och snacka skit om gamla goda tiderna. Kom på tal om en huvud-
stadsresa till en lägenhet vi lånat förut för ett antal år sedan som nu är till
försäljning. Om jag inte minns helt fel så var senast när det var Britney konsert
i Globen. Så kan hända att man blir lite sugen på att ta en trip innan den  rullar
iväg. Nu håller iallafall jag tummarna.

Kom hem och satte mig på moppen för att uträtta ett ärende men nere i Bosvedjan
ville inte brummen hänga med mer. Den sten dog.. Och där stod jag! Ringde till
pappa och bad om desperat hjälp men över telefonen verkade allt ganska menings-
löst. Jag kunde inte ens hitta vad av allt som var motorn.. Som kändes som nummer ett!
Min ängel till mamma satte sig i bilen och kom ner. Offrade sina vita jeans och la sig
ner under moppen och börja meka. Och tro på fan att jag har världens mest tekniska
mamma. På några minuter var brummen min som ny igen!

Race upp för backen hem till te som nu väntar!
Frusna kvinnor söker.. Ja, vad söker vi egentligen?



Är det bara en slump eller har min mamma alltid vita jeans när hon kommer i kontakt
med motordrivna föremål som smutsar ner och har sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0