HUNGRIG, SLITEN

Hungrig, sliten, huvudvärk och heltrött.
Igår var det tävling om en fet godispåse. Om jag vann bjuppar pappa, om han vann
bjuppar ingen. Självklart vann jag och fick min efterlängtade karrapåse!

Fick avnjutas tillsammans med höger vänster, shot, grogg.. Eller vad man nu vill kalla
det. Vart lite för mycket av det goda iallafall, så idag tar huvudet smällen. Lite näsan
också, snuvan verkar vara på sin väg. Samma sak för Noa. Hon har nyst sex gånger på
1 minut nu. Ingen snuva tack, det är Sommarlov!

Ikväll ska mamma ut så pappsen står för dinner.. Kan bli precis vad som helst mellan
kokt korv med mos och marinerad fläskfilé med potatiskrocketter.

Måste ringa och fråga.. Jag kan bara inte bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0