HUR KAN JAG INTE

Hur kan jag inte vara trött? Jag är alltid trött.. Fast iofs sov jag till klockan ett
idag, Men hela dan har känts långsam och full av ansträngande jäspningar..
Förmodligen kan jag inte sova för att jag ställt in mig på att det verkligen är
dags att sova nu för att komma upp i morgon.. Varför är det alltid så?! Jag ska
dessutom sluta med mina eftermiddagslurar.. Det ger bara negativa effekter
på min nattssömn.

Eller just det.. Det är ju inget jag behöver bekymra mig över nu. Det är ju för
fasiken SOMMARLOV! Hör ni hur härligt det låter S-O-M-M-A-R-L-O-V, rullar 
underbart på tungan. Ska lägga mig i sängen och viska ordet SOMMARLOV
ända tills jag somnar. Lär medföra en massa härliga drömmar!

Oj, nu är klockan 00:00, nu måste jag önska..
JAG ÖNSKAR SOL IMORGON! Jag tror på att genom berätta sin önskning kan
någon höra och göra den verklig!

HÖR MIN ÖNSKNING, NÅGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0