IGÅR BLEV JAG TAGEN MED HÄPNA

Igår blev jag tagen med häpna. Var hos Tony en sväng igår kväll och snackade
skit och lyssnade på italiensk opera. Lägenheten som jag förväntat mig skulle
efterlikna ett råtthål var något helt annat. Den var ruggigt jävla skit snygg och soffan
var rena himmelriket. Där kunde jag ligga och blaffa ut mig bäst jag ville. Karln kan
tydligen ett och annat.

Trot eller ej kära läsare men i morse ringde min klocka 06:30 och strax därefter var
jag uppe och allert. Vad säger ni om det? Kan låta osannolikt, men det är det inte!
Det är ren sanning. När det var dags för Subway att öppna stod jag och hängde på
låset för att få mig en efterlängtad macka. Härligare frukost får man leta efter.

Tyvärr så somnade jag om efter att ha proppat i mig mackan och sov i ungefär 3
timmar. Det var inte bra och inte meningen. Nu kommer jag absolut inte kunna sova
ikväll, som var tanken. Jag vill ha mitt dygn rättvänt men det for åt pipsvängen nu.

Vårat kylskåp har ekat nu i 2 dagar men ingen har tagit sig i hängslerna och gjort
någonting åt saken. När jag hade tänkt varit duktig och ta saken i egna händer hör
jag mamma komma inglidandes i sin Coupe och rädda mig igen. Så nu tar vi sällis
ner. Två vagnar är bättre än en!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0