IGÅR VART DET HÄRLIG

Igår vart det härlig kvällsmat. Jag och Henke var jätte sugna på McDonalds
till fotbollen. Och såklart fick vi som vi ville.Tomas den snälle som har fått körkort
fick komma till våran räddning och hämta hem, vilken hjälte!
Efter mycket smaskandes och en mättad mage började klockan slå mycket och
det kändes som om det var dags för sängen.

I morse skulle jag ha börjat klockan 10 för Glassråd, men jag försov mig :|
Jag har missat mitt första och kanske sista Glassråd.. Den känslan kan beskrivas
som.. Rent förjävlig! Om jag aldrig mer får chansen ska jag anordna mitt eget
Glassråd för mina bästa tjejor.

Gjorde något vettigt av resterade dag iallafall som planerat. Var med Jennifer och
min Fanny! Vi har mumsat gotta snarra och flätat hår, I really like my best friend!

Nu väntar jag på att Mor och Far ska komma hem så jag får träffa dom. Dom gjorde
ett inpulsryck och for till Ö-vik och inhandlade en bil.

Imorgon Gud önskar jag sol!
Om det så behövs så drar jag igång med soldansen imorgon när klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0