JAG OCH MAMMA ÄR TVÅ HEJARE

Jag och mamma är två hejare på att shoppa lös i matvaruaffärer. Vi hade från
början bara tänkt att köpa det allra nödvändigaste men slutade som vanligt med
nästan 6 proppade påsar. Jag brukar vara duktig på att tro att jag är nyttig och
plocka på mig jätte mycket olika fruker. Men väl hemma blir dom aldrig uppätna
och det slutar med att jag får kasta bort. Idag vart det mer saker som har ett lite
längre Bäst före datum.

Pappsen är lite sugen på en trimmning senare ikväll. Både knoppen och gräs-
mattan och det kanske jag är lite sugen på också eftersom det betyder Mooney,
och det är ju som sagt in big need! Gräsmattan låter iofs inte lika lockande, lite
för ansträngande för min del. Men.. Jag får se! Vad gör man inte för några sedlar?







Jag har fått två par gulliga tofflor av min lika gulliga mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0