NÅGOT RIKTIGT HEMSKT

Något riktigt hemskt har hänt. Mitt objektiv har gått sönder.
Var ute och fotate lite förut och när jag kom in och hade händerna fullproppade så
for kameran rätt i golvet. Som tur var tror jag att det bara var objektivet som tog skada.
Den är nu helt sne och har fastnat så. Kan varken ställa in skärpan själv eller manuellt.

Självklart är pappa i Stockholm också och kan inte hjälpa. Men han är på akut väg hem
nu för att hjälpa mig. Ska kolla om inte huset tagit någon skada och förhoppningsvis
beställa hem nytt av det som behövs.

Ska iallafall ladda in bilderna som jag fotat idag som jag kanske hinner ladda upp ikväll :)

För att göra mig själv på lite bättre humör unnar jag mig själv med lite hemmaspa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0