NÄSTAN SÅ JAG VAR

Nästan så jag var lite pirrig igår när jag väl skulle sova. Mycket att vara pirrig för.
Jag menar.. Jag går ut ettan, big deal! Men om två år.. Då jävlar
"FÖR DÅ TAR JAG STUDENTEN, FÖR DÅ TAR JAG STUDENTEN!"

Nä, jag ska inte tjata ut den. Jag överlämnar det där åt treorna i år och nästa år!


Var på stan en sväng förut med Fan och Pau och strosa omkring tills vi var helt
slut och vandrade hem. Jo, vi gick faktikst hela vägen till Haga, jävla hurtigbull
tjejor! Nu är jag iallafall hemma hos mig och har precis mumsat jordgubbar.
Jag har fått en jätte söt mixer som jag önskat mig också av M & P, gissa om jag
är glad. Har bjudigt pappa på min A la Specialarn Myself.



Ska börja göra mig klar nu sen ska family  ut och käka! Ikväll blir det rajtan med
underbara tjejor! Ska bli supruskul!

Ha en bra kväll!!!!!!!
JAG ÄLSKAR SOMMARN!

(Inget regn ikväll tack!)

Kommentarer
Postat av: pauline

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖJJJ!!

2008-06-12 @ 16:13:58
URL: http://bambolinaa.blogg.se/
Postat av: Annie

Svar: Tack så mycket :)

2008-06-12 @ 16:49:01
URL: http://aaaannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0