NUMERA VARMA KVINNOR

Numera varma kvinnor som fortfarande inte söker någonting.
Ska rulla iväg nu.. Kolla på en förhoppningsvis bra film och smutta
gott rött. Imorgon tror jag bannemej jag ställer klockan. Jag ska upp
i tid, vara aktiv hela dan och fram för allt ta vara på sommarlovet.

Låter inte det klokt?

Efter att ha mumlat det där för mig själv fick det mig att känna mig
precis som Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter
Långstrump. Kanske för att jag sa det med samma snits som hon
gör när hon säger:

"Var inte det en rolig historia?"


Jag gillar snitsen. Den fortsätter jag med...



Jag och Pippi är ju faktiskt ganska lika varandra. Båda har oranget hår
och glest mellan framtänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0