IDAG HAR JAG HUNNIT

Idag har jag hunnit med riktigt mycket och hur bra tror ni inte det käns.
Satt ute i solen och myste och snackade skit med Emil i några timmar.
Drog sedan fram slangen och svampen och tvättade bilen åt pappa =
koosing! Gud så underbart. Lättförtjänta pengar bara rullar in, likelike!

Senare på eftermiddan for jag och pappsen ut en sväng, upp på Norra
och smaska glass och kolla utkiken sedan ner till Westhagen och kolla
Antes match. Dom vann med 12-1 eller något liknande. Väldigt rolig match
eftersom jag endast tycker det är kul när det blir mål.

Resten av hela kvällen har jag varit hos Lina i timrååh city. Ätit karra och
kollat på Fight Club. Bra men stundvis lite konstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0