INATT SOV JAG RIKTIGT

Inatt sov jag riktigt riktigt dåligt. For iväg vid elva tiden och började
efter det kolla på filmen jag hyrt. Verkade inte så bra när vi väl började
se så slutade någonstans i mitten. Stod att det skulle vara en ActionKomedi
men verkade vara något helt annat. Någon svart wannabe Screamgubbe
var med och gick runt och halshögg folk osv. Inte Action enligt mig, bara
massa gegga!

Efter det kollade vi tv ett bra tag för det kändes omöjligt att sova. Somnade
kring 3 någon gång och klockan imorse ringde klockan 9. Helt död, men
kämpade mig iallafall upp...

..När jag kommer till skolan har jag ingen lektion.. Ensam glömsk kotte som
glömt bort att vi läst klart kursen = inga fler lektioner...

Något less vandrar jag ner till Navet och sätter mig på bussen hem.. Undrar
över hur många fler i hela världen som just i detta ögonblick också sitter på
en buss och håller på att somna..

Nu på eftermiddan har jag och mamma varit på Birsta och jag har fått en fin
klänning av bässtaa mommi! Nu ska vi sätta oss i solen och kollade igenom
lite kataloger och kolla om vi hittar några härligheter att skicka efter, sedan ska
jag ta låång dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0