VAR PÅ IKEA EN

Var på Ikea en sväng med mamma igår och köpte lite smink och karra
innan vi skulle ner på Antes match på Vesthagen.. Köpte också en nyckel-
ring där det  stod Singel, fixade ett riktigt kort på Martin Stenmarck med texten
"Jag lovar att höra av mig när jag också blir det.." och postade det till Maria
utan att skriva vem det var ifrån.. Undra om hon kan lista ut det!

Var sedan med ner på Antes match och hjälpte till att sälja fika. När det
ändå är så fint väder kan jag passa på och vara en bra supporterbigsister.

I morse var det en bastu i rummet när vi vaknade. Bland det värsta som finns.
Även fast fläkten står och surrar på högsta effekt blir det knappt någon skillnad
när solen ligger på fönstret hela morgonen. Hur löser man det då?

For iväg till Leonora i Bredsand en stund förut och mumsa glass, lira Guitar
Hero och myste med 7 knottar. Så jädrans söta dom små var. Längtar tills
vi får nya igen och bara gosa gosa gosa..

Men är det inte dövarmt idag igen? Måste ta svalkande dusch,
Hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0