A black collection

Idag blev det bulgar och currysås till middag, kanske inte mycket till middag men
brukar bli någonting sådant när jag lagar själv. Men det satt absolut inte helt felans.
Glömde stänga av plattan gjorde jag också, det är tredje gången på två veckor tror jag.
Nu får det bli skärpning innan det händer en olycka.

Mamma for iväg på bio och lämna mig ensam med papsen så nu ska jag försöka få
med han i mina svängar. Men först ska jag hjälpa att skruva fast köksluckan som jag
av misstag förstörde. Lite far och dotter time är alltid mysigt. Ska börja med att dra han
upp ur sängen där han fastnade med Magnus och Brasse från Fem myror är fler än
fyra elefanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0