Across the universe

Håller på att tjata ihjäl mig på mamma att hon ska åka och köpa en ny nässpray
till mig innan jag avlider men hon säger jag måste klara mig en timme utan.
Fick min tionde i tisdags som andvänds konstant 6-7 gånger om dan och igårkväll
tog den slut. Och jag avlider verkligen kl 6-7 på mornarna när jag vaknar och inte en
enda knypa luft kan komma in och det är helt omöjligt att svälja. Klädde på mig och satte 
mig ute på altanen för att andas frisk luft klockan 7 på morgonen och resten av förmiddagen
har jag ägnat åt att sitta med ångande vatten under snoken för en dålig myt säger att
det "löser upp" .. fjantigaste jag hört.
Jag vill bara skrikaaa! Så nu vill mamma ta med mig till farbror doktorn.

Igår myste jag med Fanny och Pauline iallfall, det gillllar jag!
Det får mig att glömma dåliga beroendeframkallande nässprayer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0