Bäst före

Nu är jag såhär dålig igen, *SmiSkar mig själv*
Får bli en till snabbsumering och sen kanske jag lovat att hålla mig i fasen!

Onsdag: Mamsens födelsedag. Orkade inte kliva upp och gratta henne på morgonen
eftersom jag hade sovmorgon till halv 1. Sov länge och skönt tills det var dags att kliva
opp och göra sin klar för skolan. Dagen rullade på som vanligt. Fick tillbaka vårat idrotts-
prov, 6 rätt av 45 möjliga.. Hur fan är det möjligt? Skamvrån! Sen hade vi HLR med
the gorgeous MiniAnn som inte är ett dugg creepy.
Efter skolan träffade jag Fanny och vi for hem till mig och käka lite mat. Åkte iväg till Diana
och hämtade lite kläder sen ner till Sporthallen för lite chokladboll och citronmuffins som
fick avnjutas till lite basket/innebandy.

Torsdag: Upp i tid och iväg till Sporthallen för lite fotografering. Några bilder som fortfarande
fattades till Saints hemsida plus en lagbild till det nya matchprogramet. Kollade också på
Fannys träning, gud sådan vän jag är! Pappa kom och hämta mig så åkte vi till Ica och körde
en snabbshopping med shopexpress med oerhört teamwork. En stor påse karra fick det bli.
Kvällsplanerna var barnvakt hos Anna med Fanny så gjorde oss klar och var där vid åtta.
Drack massa gotta vin och försökte få igång ljudet på tv, vilket var omöjligt! Slappade ett tag
tills jag ringde pappa och bad han hämta, drog fram guran och lirade några låtar på Guitar
Hero innan det blev sovdags.

Fredag: Soov länge och underbart tills magen började kurra. Gick upp och fika med pappa
sen tog vi oss en liten sväng ute med lillkisse i koppel, upplevelse! For ner på Bauhaus
och Media Markt och strosade runt lite innan vi for ut till farmor och farfar för lite käk och
annat skojs. Farmor envisades om att hennes Balllerinor inte var gamla så vi inspekterade
med förstoringsglas och drog slutsatsen Gamla. Fick mig en påse karra och fyra sedlar som
ska tas väl om hand! Jag älskar denna känsla! Jag känner mig som Maud Olofsson med sin
månadslön på 160 tusen.. Det är några sedlar mer än våran självaste stadsminister, Fredde!
Nu ska jag göra pappa sällskap i soffan ett tag sen får vi se vad som händer.

Later  \m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0