Dr. ?

I morse sov jag länge och skönt, förvånande va? Inte ett dugg.
Jag måste införskaffa en ny säng tror jag. Om jag klarar av att göra mig
av med min nuvarande. Den är helt underbar ända tills jag vaknar och den
har framkallat en riktigt illa pain i mina revben. Tror det beror på att den är
alldeles för mjuk..? Eller kanske inte?! .. Äh!

Imorgon blir det dessvärre inge sova ut. Ska till Farbror Doktorn och kolla
snoken klockan 10. Förmodligen kommer man få höra samma tomsnack
som alla andra gånger.. Också skriver dom ut en tiodagars penicillin.

Doktor jobbet verkar inte vara så ändå.. Kanske skulle vara nått?
Sitter och kolla folk i halsen hela dagarna och drar en sign på ett gult papper.
Kör lite sparkcykel i doktorkappan och foppatofflorna, inte så pjåkigt.
Och om det skulle vara allvarligare kan min assistent Fanny sätta in en kateter,
det är ungefär det hon gör hela dagarna på Stroke..

.. Och resten av dagen tillbringas med att berätta alla hennes otroliga
hypoteser om det åldrade könsorganet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0