From Paris to Berlin

Dragonsmatchen var kul, vi satt och smaska gott och blandat och var
allmänt fnissiga. Fanny och Ulrica har en spelare som är dom så eftersom
att jag var ny fick jag först vara den oerhört osmidiga domaren som ibland drog
till med några överdrivna moves. Men tillslut fick jag iallafall vara en riktig spelare,
tror jag blev nr 10 om jag inte mins fel.

For hem och surplade lite cider till en Beck och en påse surkräm och lök chips
vilket inte var mycket för två stadiga damer. Sen blev det äntligen mat!
Fulländad kväll, fulländad!

Igår var vi en sväng på stan och letade sandaler åt Fanky som ska vara så långt
ifrån foppatofflor som möjligt och fotsvamp ska inte kunna odlas, min kräsna vän!
Hon ska nämligen praktisera six weeks på sjukans strokeavdelning, så det krävs
riktiga pjux medans hon kör omkring där på sparkcyklar och liknande.
Åkte hem och hade lite bastu och behandlings mys och poppade våran skiva som
är så grrreat! Sen kom Lollsan och Pullet och det kunde bli ännu mera popp.
Snackade skit och gnagde på naglarna, allt för att bli så hungrig som möjligt.
Drog på oss våra läderpajer och drog oss mot city! Var upp en sväng på Railway
Station där mikrofonerna bara väntade på att greppas av 4 girls med läderpajer.
Men det fans viktigare saker som lockade, grannen American Restaurant där nästan
hela kvällen tillbringades tillsammans med hela öststaten! En upplevelse i sig..

Jag gillar tjejer, bra tjejer! Och dessutom är jag en backupper!


image141


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0