Gamla Netta

Det blev totalt ändrade planer för mig. Jag tänker bannemej inte sitta och vara dyster
och låta tandtrollen äta upp mig bara för att min bästa vän har svikigt mig ....
Fast om jag ska vara helt ärlig så var det tillslut jag som svek henne. Ska inte sitta och
ljuga och få henne att framstå som världens jubelidiot. När hon i själva verket är världens
bästa människa.

På tal om tandtroll föresten.. Det är fortfarande en liten skroll som drar mig i läpp-pubis
ända sedan barnsben. Min barndomsvän och fd. granne Denice Ferms mamma Netta sa
en gång till oss när vi var små att kletat som vi får i ögonvrån när vi sover är tandtrollsbajs.
Hon menade då att när vi log och sov smög tandtrollen upp och bajsade oss i ögonvrån.
Och eftersom jag inte har kommit på något bättre skäl till varför kletet i ögonvrån finns där
när vi vaknar och inte somnar så tror jag fortfarande på Netta.. Jag tror jag måste gå till botten
men det här och den bästa lösningen borde vara..
.. Att skriva till hjärnkontoret! Dom brukar ha svar på allt och lite till.

Så istället för att slösa pengar på att smsa Fanny som endast försöker göra mig avis
genom att berätta att hon ligger i sängen med en katt som stinker fis så ska jag ta mitt
furnuft i fånga och skriva mitt brev redan ikväll..

Hej hjärnkontoret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0