Godmorgon fellas

Idag skiner ingen sol, vilket inte gör mig någonting.. För det finns ingenting som
tvingar mig att dra på mig galonbrallerna och ge mig ut. Jag skulle kunna sitta
här heladagen/kvällen/natten, men då gör jag ingen nytta? Och definitivt inget
vettigt, och det är ju det lediga dagar är till för.. Att göra någonting vettigt med bra
samvete medans alla andra vessar pennor i plugget. Så vad gör jag?

Igår kväll när jag skulle sova upplevde jag för första gången i mitt liv växtverk i
armbågen. Eller jag.. Jag mins ju inte alla underliga känslor från när jag var ett
dregglande litet purémonster. När man växte flera decimeter om året. Numera tycker
jag allt verkar stå relativt still. Jag är ungefär samma kurviga bebis med härliga valkar
och bebistuttar som för 16 år sedan, fast förstorad gånger 10 eller någonting.
Ungefär som om man lagt mig i en sådan förstoringsmaskin med laser pekare som
dom har på Cartoon Network.

Min lediga dag får börja med en kopp te så jag kommer i rörelse inför morgongympan.
Puss på era sönderskrivna fingerspetsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0