Högt över staden

Igår myste vi massa och kollade på Se upp för dårarna, sjukt rolig film.
När Sofie skulle gå och lägga sig gick jag ut och påbörjade den jobbiga färden
hem. Vi åmade oss hela vägen om hur skönt det skulle vara med skjuts eller hur
bra Big Boy skulle sitta, tyvärr hade vi bara lite smågrus som skräpade i fickan.
Men tror ni inte att i den allra jobbigaste uppförsbacken när vi är nära på att ge upp
hoppet så stannar en bil och inga mindre än Tobbe och Jonna vinkar till.
Nicklas körde oss som en superblixt hela vägen hem, hade inte kunnat bli bättre.

Nu ska jag ta mig en vinflaska och åka till Fanny och bjuppa na på ett glas.
Jag har nämligen lovat att göra allt för att hon ska bli på bra humör. Hon har varit
lite småirreterad hela dagen sen hon brusade ihop med busschaufföris i morse.
Vi får se om det går hem eller helt åt pipsvängen!

Ha en bra torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0