Hon kommer med solsken

Igår blev en riktig girlsnight med glass och banan och massa skit snack
ända tills båda var så trött att vi totalslocknade. Klockan var ställd på 9 för
halv 11 skulle jag vara hos Eva men riktigt så vart det inte. Kvart över 10
ruskar Fanky på mig "Skulle inte du bort halv 11?"
Skyndade att göra mig klar och for iväg.. Gick hyfsat bra, hann med lite skit
snack och några snapsar Ramlösa också.

Hade idrottsprov idag i aulan. Jag drog några Mozarts på flygeln sen satte vi igång.
Handlade om muskler och liknande, kunde ingenting.
Jag la märke till en väldigt rolig sak... MUS-KEL! Som fick mina magmuskler att arbeta
hårt, Karl Stalin fick en bra teckning av hur det kan se ut på baksidan.

Efter skolan tog jag en stanrunda med Lotta och Leonora. Gick på Hemköp och
handlade klumpbar Toa-Lätt till Leonora. Hon har börjar blivigt hård i magen och vill lätt
kunna plocka undan efter sig. Då brukar inte pellets funka!

MIDDAG
\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0