I did it again

Jag tror jag har gåt och blivigt senil eller någonting. Såg att jag hade skrivigt igår
att det var Lördag, och det var lite läskigt för jag trodde verkligen att det var lördag
fast jag egentligen visste mycke väl att det var Fredag.

Igår efter Birsta City tog jag en snabb dusch, hoppade i kläderna och rusade ut till
bussen i riktning mot Fanny. Satt och snacka skit och måla lite naglar som bara bästa
vänner kan. Var på BlåGul och handla lite food. La oss  sängen för att kolla på Pelle
Svanslös vilket alltid leder dit det leder, sömn. Men vi hade mys, precis som alltid.

Min pappa är föresten bäst i världen, fick fina tröjor av han
som jag velat ha, wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0