Jag har gjort det

Jag har gjort det! .. Jag har tagit en spruta utan minsta lilla problem.
En lång läskig och definitivt skräckinjagande spruta rätt in i armvecket.
Nu är jag rejält omplåstrad iallafall och tror jag överlever..
.. Och bäst av allt.. Inga tårar spillda! Nu kan jag lungt pusta ut!

For hem igen med min påse med massa pillZ och specialsprayer.
Dags att börja kurera!
Ska knapra tre piller varje morgon i två veckor, och spruta fyra sprut
i varje borre med specialarn så länge jag känner att jag behöver.
Men bäst av allt så får jag andvända min vanliga nässpray, men endast
i nödsituation. Jag är inne i ett beroende av högsta grad som bara måste
bort snarast möjligt!

Sussade ett tag och jämrade mig över den extrema huvudvärken och
illamåendet som drabbat mig tills mamma kom och vi for och kolla på
tapeter och lyxade till det med en varsin talettask.

Nu ska vi laga mat, magen skriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0