Jävla taxikärring

OKEJ .. Blogg har varit dampZ, har inte gått att logga in. Men när det väl har
gått har jag varit too busy to dela med mig av min helg. Ska ge er en liten snabb
sumering så jag kommer i fas igen. Man blir helt virrig av hur snabbt dagarna går.

Fredag: Skulle som sagt lägga mig och kolla film. Hittade tvdosan gjorde jag men
efter tio minuters tårar och svett ringde jag pappa, Min öppna installationsbok och han
fick förklara hur allt skulle göras. Slumrade ett tag tills min bästa ringde och väckte mig
och skulle ha ner mig på stan och direkt hem och mysa så jag kunde somna igen.
På kvällen var jag med Fanny och Lollsan och drack en massa gotti vin, Mmmm!

Lördag: Vaknade tidigt med solen i ögonen. Hade glömt dra ner dubbla persiennen..
Väldigt sur med pmsdamp ett tag, sen blev jag go igen! Åkte hem och mumsa massa
gotta Tacos. Rullade bort till Pauline med Cerhu och Fanny och drack massa massa
gotti vin. Sen kom Lollsan och vi kila över till Fanny och drack ännu mera gotta vin..
Käka popcorn gjorde vi också!

Söndag: Vaknade med värsta huvudvärken någonsin utan något alls smärtstillande i
hela huset vilken fick mig att vilja somna igen och aldrig vakna. Var sur och mensig hela
dan och alla i min omgivning hade kunnat gjort skitgörat åt mig, att döda mig alltså!
For hem och förväntade mig mysmiddag med tända ljus men där trodde jag aningens fel..
Jag var övergiven, ensam, lämnad. Hade mig en egen mysmiddag med nudlar och
inga tända ljus.. Family kom hem och jag gorma och skrek om mitt stora godissug så mamma
orkade inte annat än skjutsa ner mig på Ica och bjuppa på en påse karra för 67 kronor, YuumM!

Slog oss ner i sängen, kollade på en ny film Shottas, smaskade karra, snackade skit och sa
god natt elva gånger. Simon delade med sig om sina tankar för otroliga svenska djur och rädslor
för björnar och vargar i cirkus en timme, även fast det ända svaret han fick varenda gång var
godnatt ville han inget hellre än dela med sig till mig..

Mitt i natten sätter sig Simon upp och skriker och flåsar:
"HAN ÄR HÄR! RITEN HAN ÄR HÄR! "
Tar mobiltelefonen och ringer.. eller han tror att han ringer till Bekir och skriker igen:
"HAN ÄR HÄR! BEKIR HAN ÄR HÄR!
Lägger försiktigt ner telefonen igen, lutar sig tillbaka och somnar om igen.. Helt orörd..
Jag däremot hade satt tjocktarmen i halsen av skräck.. Och kunde inte somna om..

Måndag: SKOLA = DÖDEN! Klev upp, berättade om Simons nattliga äventyr och begav mig
till skolan. Dom allra sista i klassen hade sina tal i aulan. Resten av timmen pratade vi om
bajsmolekyler och kräka. Jag berättade om när Simon trott jag haft rännskita på toan i
20 minuter när det han egentligen hörde var kräks mot vattenytan, Mmm! Vilken var sju gånger
roligare än Ellinors överskattade historier om hennes KOMPIS MILLAN!
Tog en snabbsvängis på stan och införskaffade nya skor. For till pizzerian med baby och käka.
Gick hela vägen hem.. Eller nästan.. Bussen kom när vi vid busshållplatsen innan, så vi åkte
en hållplats. Hade massa bastumys med inpackningar och ansiktsmasker sen kikade vi hockeyn
och sen snarka!

Tisdag: Ledig, ledig, ledig! Det är så jävla skön att vara ledig. Sov i en evighet tills pappa
ringde och ville ha med mig ut på lunch. Kom och hämtade upp mig och vi for ner på stan.
Efter maten gick vi in på Zanz Spa och köpte presentkort till Mamsen som fyller år i morgon.
Jag har då tänkt ut att det kommer bli så uppskattat att hon tar med sig mig, ganska klyftigt!
Åkte en sväng på Erikshjälpen och strosa runt lite sen hem igen. Skottade lite på gårn, vilket jag
gärna gjorde efter att pappa prutat mig med en ny väska. Fick dessutom lite hjälp av Emil så
det var en enkel match för två friska atleter. Gick in och pressade oss lite egengjord apelsinsaft
och mumsa lite glass. Gick ut igen och gjorde oss en liten snökoja där vi sen ska sitta och fika.
Berättade för Emil om mina och Carros gigantiska snökojor med snurrpulkor som dörrar vilket
fick han att arbeta hårdare. Sen kom Amanda och vi har umgåtts en massa, myst och fotograferat!

Nu ska jag börja andas igen, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0