Money on me

Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum.. Men att orka är en helt annan femma.
Ser ut som världens bombnedslag efter att Fanny varit och hoppat i sängen och
slängt gamla smutstrosor runt hela golvet.

Jag hade hoppats på ett Greveholmmaraton ikväll med min bästa vän eftersom hon
också är ledig imorgon men det dök upp lite viktigare saker, som jag hellre tycker hon
ska göra eftersom jag är en sådan supporting friend. Får väl ha mitt egna lilla greveholm
maraton då, fast utan greveholm för jag har inte dom filmerna. Inte Fanny heller för den
delen, men det hade vi löst tillsammans!

Hela min familj har dessutom dissat mig för bira och hockey hos grannen....
Nu ska jag sörjdricka te och tälja finger åt Pullet som är döavis på mig som är
LEDIG imorgon! ! !

Kommentarer
Postat av: diana

Men du FÅR ju vara med mig också!!!! (A)

2008-03-13 @ 20:09:35
URL: http://anadiana.bloggagratis.se
Postat av: oliwiao

äääälska greveholm:D:D:D

2008-03-13 @ 21:48:48
URL: http://oliiwiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0