Pumping for love

Filmerna igår var grreat! På smällen var bland den roligaste någonsin.
Bortsett från Bebisenshuvudärpåväguturmuffen scenen som var
aningen vulgär. Och Stick it vet vi redan är en höjdare i sig!

I morse hade vi en liten sovmorgon som hade kunnat varit 3 timmar längre
men det fick man såklart reda på när man skyndat sig till skolan och till och
med hoppat över morgonshottan bara för att komma i tid. Men tydligen så
har vår vän och lärare svikit oss. Gjorde inte oss så mycket, Jag och Lotta tog
en runda på stan istället och införskaffade nödvändigt stuff och mumsade härlig
macka med skinkröra som fick min mage att gasa till sig, så jag har fisigt konstant
nästan hela dagen.

I övrigt rullade dagen på som vanligt med ännu mer illaluktande fisar.
Måste ha berott på Lottas p-piller karta som jag smaskade i mig i hungerns frossa.
Min helkroppstatuering är dessutom påbörjad, det är lite schackrutor, körsbär och
samuranjsvärd mm som utsmyckar min nederarm.

Nu bubblar nudlar på spisen, So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0