She was a knockout

Dom senaste dagarna har uppdateringen varit lite snål så sumerar
lite snabbt nu vad som hänt...


I Söndags ville inte pappa umgås med mig så jag for iväg till Fanny en sväng och
kollade på Pelle Svanslös dvd som hon fått i Barnbox och klämde på stenhårda
lussebullar. Slumrade en liten stund. Kollade på Eva och Adam, kul bara att man kan
alla repliker så vi gjorde en egen liten scen ur

"Roxette med sin blablabla och Nordman med sin blablablej också
WHOOOW
Adam och Eva med sin Love eachother"


I måndags var det mys med Fanny och PingelPullet med Fyra födelsedagar och ett
fiasko. Fick den filmen på min födelsedag för ett ex antal år sedan och jag kommer
ihåg hur häfigt jag tyckte det var att alla fyllde år på min födelsedag.

Igår var Huy och Jonte här. Äntligen har jag fått svar på vad han egentligen heter,
om han heter We eller Huy, men det är nämligen så att det stavas Huy men uttalas We,
faschinerande. Fikade lite sen utklassade jag på Guitar Hero sen dog Huy på sängen.
Beställde hem mat från Mohammeds som inte satt helt fel och kollade på I huvudet på
Gynning. Kvällen avslutades med lite Shan the man, fulländat!

Idag är en ny härlig dag med nya möjligheter,
Aufwidersen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0