Soderblomman

Min Blomma är hemma!!

Igår vaknade vi av atta Pappa stog på övervåningen och höll på riva en vägg..
Vilket framkallade jordbävning i hela rummet, pms och rytningar.
Klev upp och ut på en liten härlig prommis i det underbara vädret.
Gick in på en skitsnackare hos Amanda innan pappa kom och hämta oss och
skjutsade iväg till Sjukhuset för att införskaffa en ny nässpray, rättare sagt den
fjortonde nässprayen. For hem till mig och kocka nuggets och couscous..

Sen kom BLOMMAN, min underbara som jag saknat så. Brunare och fräschare
än någonsin. Snackade en massa massa tills det var dags för Amanda att kila iväg
på hockey.

Sen kom Fanky och joinade oss. Vi bakade underbara krämbullar och tekakor och
skrattade hej vilt. Sen krusade vi håret på varandra och gjorde hårtatueringar.
Så som när man skulle på skoldisco 3-6 när man var liten, underbart!
Skarattade ännu mer hej vilt och kunde inte riktigt ta varandra på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0